Пропаганда: спасіння чи кошмар – експерт

0

Завданням пропаганди полягає у створені штучної соціальної пам’яті, яка може не мати підтвердження у пам’яті індивідуальної, але все одно буде мати домінування над нею.

Пропаганда має властивість утримувати в головах потрібну картину світу. Сьогодні, володіючи гігантськими можливостями, управління мізками стає м’яким і приємним для споживача, на відміну від первинних методів.

На думку Георгія Поцепцова, завданням пропаганди є створення штучної соціальної пам’яті, яка може не мати підтвердження в пам’яті індивідуальній, але однаково домінуватиме над нею.

“Тут пропаганді серйозно допомагає такий стратегічний інформаційний продукт, як знання, а також інститути, що породжують знання (наука) і їх транслюють (освіта). Вони задають певні онтологічні рамки, куди вкладається тільки те, що вони вважають істиною. Медіа є інститутом тактичної інформації: там ми бачимо те, що підтверджує наявну картину світу, не суперечачи їй”, — зазначає експерт.