Які комунальні питання хвилювали запоріжців у липні і куди звертатись, якщо вони виникають
За перші 16 днів липня до Запорізького міського контакт-центру “15-80” КП “Центр управління інформаційними технологіями” (ЦУІТ) надійшло 5502 звернення від мешканців. Традиційно це скарги, заявки та пропозиції, які передаються для реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Про це повідомили на сайті Запорізької міської ради.
Читайте також: Вулиця, яка чекала роками – у Шевченківському районі Запоріжжя частково відремонтували розбиту дорогу
В основному запоріжці зверталися через проблеми:
– з магістральними водоводами – 1088 заявок
– інженерними мережами – 975
– електромережами – 971
– надзвичайними ситуаціями – 777
– благоустроєм прибудинкової території – 542.
Також надійшло 90 подяк та 37 скарг на адресу різних надавачів послуг.
Усього з початку року в системі зареєстровано 59 238 звернень.
За якими номерами подзвонити до контакт-центру “15-80”
Звернення до контакт-центру “15-80” можна передати за номерами телефонів та онлайн:
– 1580 (лише зі стаціонарних телефонів);
– (061) 787-15-80;
– (067) 656-15-80;
– (050) 414-15-80.
Зокрема, за цими телефонами можна дізнатись, чому у вас вдома немає світла або води.
Також можна звернутись на сайт контакт-центру “15-80” https://1580.zp.gov.ua/ або в чат-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot.
Читайте також: Неподобство на проспекті – в одному з районів Запоріжжя виявили стихійне звалище просто неба (фото)
“Повідомляйте до контакт-центру “15-80” про проблеми міста. Якщо бачите “водоспад” з колодязя, відкритий люк, поламане дерево чи стовп, проблеми з вуличним освітленням – телефонуйте за вказаними вище номерами. Або надсилайте інформацію в електронному вигляді: тим більше, що через сайт чи чат-бот можна прикріпляти фото/відео для ілюстрації проблеми”, – звернулись до мешканців Запоріжжя у міськраді.
Ми писали, що у Запоріжжі стихійне сміттєзвалище завдало колосальних збитків.
Discussion about this post