Україна готується ввести заборону на імпорт дизеля з Індії, який, за даними експертів, виготовляється переважно з російської нафти. Обмеження можуть набути чинності вже з 1 жовтня. Це рішення є частиною політики з відмови від продуктів, що походять з країни-агресора. Однак, деякі водії занепокоєні: чи не призведе це до дефіциту та різкого зростання цін на пальне? До чого готуватися, розповість “Дніпро Оперативний”.
Чому забороняють індійський дизель?
Індія та Туреччина купують російську нафту, переробляють її, а потім продають паливо, в тому числі й Україні. Таким чином, на наш ринок фактично надходить дизель, зроблений з російської сировини. Щоб уникнути цього, уряд планує обмежити імпорт індійського пального. Також розглядається можливість запровадження аналогічних обмежень для постачань через румунський порт Констанца, що також може бути пов’язано з російською нафтою.
Чи буде дефіцит і подорожчання?
Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн заспокоює: підстав для суттєвого підвищення цін немає. Експерт наголошує, що український ринок має достатньо альтернативних джерел постачання. Пальне надходить з країн ЄС та через морські порти, тому заміщення індійського дизеля пройде без цінових потрясінь.
Очікувані коливання цін на світовому ринку, за його словами, можуть вплинути на вартість пального на заправках лише на 20–60 копійок за літр. Це не є критичним показником і не спричинить значного удару по гаманцях водіїв. Тож попри нові обмеження, суттєвих змін на ринку пального не прогнозують.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, де дніпряни можуть дешево зарядити електрокар.








Коментувати цю новину post