26.01.2024 17:27
Через постійні атаки єменських хуситів у Червоному морі зерновози все частіше змінюють маршрут. Для експорту українського зерна такі події можуть бути кризовими, адже майже третина українського морського експорту спрямовується через Червоне море до Китаю. Про це пише Reuters.
Завдяки цьому маршруту Україні вдалося збільшити експорт чорноморського зерна до рівня, якого не було з часів до вторгнення росії, хоча криза морських перевезень у Червоному морі створює новий виклик для її важливої сільськогосподарської торгівлі.
Новим маршрутом у грудні було відправлено близько 4,8 млн т продовольства з чорноморських портів, в основному зерна, що вперше перевищило обсяги, досягнуті в рамках попереднього коридору під егідою ООН.
Прохід через Червоне море дуже важливий для України, оскільки майже третина її експорту спрямовується до Китаю.
За словами Олександра Каравайцева, старшого економіста Міжнародної ради по зерну, за новою експортною схемою Україна також постачає зерно до Пакистану, вперше після вторгнення росії.
«На мою думку, загальний обсяг морських поставок з України продовжить зростати», — сказав європейський трейдер, зазначивши, що минулого тижня українська кукурудза була продана до Китаю, попри ризики, пов’язані з атаками хуситів у Червоному морі.