Так, наприклад, Nio оголосила в понеділок, що готова виділити до 1 млрд. юанів ($138 млн.) на те, щоб простимулювати власників автомобілів з бензиновим двигуном до переходу на електротранспорт
- Посилання скопійованоlink copied
Відразу декілька китайських виробників електромобілів оголосили про зниження цін і надання знижок, субсидій та інших видів бонусів покупцям, щоб вижити в умовах зростання конкуренції, пише Bloomberg.
Так, наприклад, Nio оголосила в понеділок, що готова виділити до 1 млрд. юанів ($138 млн.) на те, щоб простимулювати власників автомобілів з бензиновим двигуном до переходу на електротранспорт. У рамках цієї програми компанія готова надати водіям пільги при заміні акумуляторів, підписку на активну систему допомоги водієві при керуванні автомобілем та навіть подарувати мобільний телефон Nio.
Xpeng знизила ціни на всі варіанти комплектації свого кросовера електричного G9. Ціни на нього знизилися на 20 тисяч юанів. А Chery заявила, що сплатить клієнтам податок на купівлю окремих моделей, а також запропонує клієнтам вигідніші умови обміну вживаних автомобілів.
Така щедрість китайських виробників пов’язана, з одного боку, з недавнім виходом на ринок електромобілів Xiaomi. А з іншого — з рішенням Tesla зменшити ціни на електромобілі Model Y з 1 квітня, про що американська компанія попереджала китайських клієнтів протягом декількох тижнів, прагнучи таким чином підвищити попит на свої автомобілі.