Фортифікаційне обладнання оборонних споруд на підступах до Харкова, як й в решті прикордонних та прифронтових областей, здійснюється ешелоновано, в декілька оборонних рубежів, кожен з яких укріплений відповідно до віддаленості від ворога та загрози обстрілів.
Про це голова Державної спеціальної служби транспорту Олександр Яковець розповів в етері телемарафону 12 травня, пише Фіртка.
З його слів, найбільш підготовлений рубіж — той, що розміщений на деякій відстані, що дозволяє використовувати й засоби інженерного озброєння, й залізобетонні споруди.
Перед ним розташований рубіж, де працюють підрозділи Командування сил підтримки ЗСУ та Державної спеціальної служби транспорту.
“Перший рубіж і так званий передній край, звичайно, він утримується підрозділами, обладнується самими підрозділами.
І тут говорити про використання важкої техніки, залізобетонних споруд, на жаль, немає можливості”, — додав Яковець.
За його словами, цей перший рубіж на Харківщині розташований на відстані від 1,5 до 5-6 кілометрів від кордону з Росією — залежно від умов місцевості, природних перешкод, панівних висот тощо.
Коментувати подробиці щодо другого рубежу оборони посадовець відмовився з міркувань безпеки.
Разом з тим, продовжує Яковець, третій рубіж розташований на різній відстані, залежно від умов місцевості, від 17 до 35 кілометрів. З інженерного погляду він найбільш обладнаний — із встановленням залізобетонних споруд, як вогневих, так і для укриття і проживання особового складу.
Крім того, Яковець прокоментував заяву командира взводу розвідки 1-го стрілецького батальйону 57-ї окремої мотопіхотної бригади Дениса Ярославського щодо відсутності першої лінії фортифікацій і мін на Харківщині.
“Знаєте, коли це говорять експерти, які перебувають на відстані 700-1000 кілометрів до районів бойових дій, це ще можна якось зрозуміти. А коли військові, то, чесно кажучи, я цього не розумію.
Інформаційні вкиди щодо можливості обладнання триповерхових бетонних споруд під вогневим впливом противника, м’яко кажучи, є абсурдними.
І знецінюють ті зусилля, яких сьогодні дійсно докладають і військовослужбовці інженерних підрозділів, і цивільний персонал”, — зазначив голова Держспецтрансслужби.
Підписуйтесь на канал Фіртки в Telegram, читайте нас у Facebook, дивіться на YouTubе. Цікаві та актуальні новини з першоджерел!
Читайте також:
Рідні на війні: як підтримати себе, дитину та тих, хто боронить Україну
Мобілізація по-новому: прикарпатцям розповіли про головні зміни, які пропонує влада
«Вижив — винний»: що таке синдром вцілілого та як не картати себе за те, що ти у безпеці