Через нестачу кадрів та пошкодження обладнання не вдається вмикати світло вчасно
Коли у Запоріжжі запроваджують графіки відключення світла, не завжди вдається вчасно увімкнути чи вимкнути потрібну чергу. Чому так та чи покращиться ситуація, розповіли на брифінгу “Запоріжжяобленерго”.
Читайте також: Вказівки від Укренерго – чому графіки відключення у Запоріжжі так часто змінюються
Як зазначається, у ПАТ “Запоріжжяобленерго” є інвестиційна програма, зокрема, це запровадження телемеханізації. Це надає змогу оперативніше вимикати та вмикати потрібні черги. Фахівці й надалі продовжують працювати над цим. Проте, як ми вже зазначали, у “Запоріжжяобленерго” є кадровий дефіцит.
Одна бригада працює на 10 підстанцій, тому треба час, щоб доїхати всюди. Також, неодноразово зазначалося, що обладнання щодня виходить з ладу, тож іноді потрібен час і на його відновлення.
“Навіть інколи бувають ситуації, коли наші працівники стикаються з перешкоджанням їхньої діяльності – намагаються не допустити, щоб виключити якусь підстанцію.
Ми відпрацьовуємо, ми працюємо із поліцією, в тому числі в нас є власна служба безпеки. Ми так чи інакше вимкнемо і ввімкнемо, ми все зробимо. Але ж треба поважати працю людей”, – розповів на брифінгу Олександр Глебець, помічник генерального директора зі стратегічної комунікації “Запоріжжяобленерго”.
Раніше ми розповідали як запоріжцям заощаджувати електроенергію вдома.
Найбільше навантаження припадає на ранкові та вечірні пікові години: з 8:00 до 11:00 та з 17:00 до 23:00. Не вмикайте у цей період найбільш енергоємні прилади, які створюють потужне навантаження на систему.