Ще здавна серед водіїв зміцнилося неписане правило: як тільки одометр наблизився до 100 000 кілометрів, автівку потрібно терміново продавати. Тож чому сучасні авто рекомендується продавати поки вони на гарантії, пояснив експерт, передає “Дніпро Оперативний”.
Як розповів фахівець, у транспортних засобах автовиробники часто закладають масштабне техобслуговування, яке діятиме саме до моменту, поки пробіг не перевищить 80 тисяч кілометрів. А отже, деякі автовласники попередньо планують продати свого “залізного коня”, аби не почати витрачати великі гроші в офіційних автосервісах.
До цього ж експерт зазначив, що при ухваленні рішення продати автомобіль можна керуватися тим фактом, що гарантію на авто дають або на 3 роки, або ж до 100 тисяч кілометрів пробігу. Така маркетингова хитрість може означати, що після даної позначки можуть початися проблеми, які можуть сильно вдарити по кишені автовласника.
На думку знавця, автомобіль ідеально працюватиме лише на гарантійному терміні, а вже після досягнення певного пробігу почнуть з’являтися проблеми. У кращому випадку може зламатися коробка передач або двигун. Крім того, важливо зазначити, що офіційна гарантія не поширюється на ремонт тих частин, які найчастіше ламаються на 30 або 50 тисяч км.
Тож після якого пробігу змінювати машину – вирішувати тільки водію, особливо враховуючи те, что сучасні авто з малооб’ємними двигунами іноді “не доживають” до 100 тисяч кілометрів. А отже критичною позначку можна вважати, якщо вона перевищує 80 тисяч кілометрів.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як у середмісті Дніпра місцева жителька завела двигун у своєму “Ford Fiesta” та мало не загинула від масштабного займання. А ще на нашому сайті можна прочитати про те, як не натрапити на шахраїв при купівлі вживаного авто.