Чеський автовиробник Skoda розширює модельний ряд електромобілів, випустивши три модифікації компактного кросовера Elroq 2024 модельного року. Лінійка включає базову версію Elroq 60 та дві спортивні модифікації, Elroq 60 Sportline та Elroq 85 Sportline. Початкова вартість моделі складає 38400 євро.
Базова версія Elroq 60 оснащується електродвигуном потужністю 204 к.с., що забезпечує запас ходу до 400 км. У стандартну комплектацію входять світлодіодна оптика, 19-дюймові колісні диски та сучасні системи допомоги водієві. Версії Sportline відрізняються спортивними налаштуваннями підвіски і агресивнішим дизайном, при цьому топова модифікація Elroq 85 Sportline доступна за 48 400 євро.
Модель отримала кузов із габаритами 4488х1884х1625 мм при колісній базі 2765 мм. Це означає, що модель на 98 мм довша Karoq, а колісна база більше на 127 мм. Модель включає невелику цифрову панель приладів і рульове колесо з написом Skoda, в оснащення входять 13-дюймова інформаційно-розважальна система і проекційний дисплей доповненої реальності.
Голосовий помічник Laura має інтеграцію ChatGPT. Це дозволяє цифровому компаньйону «відповідати на загальні питання на додачу до управління інформаційно-розважальними системами автомобіля, навігацією та клімат-контролем». Skoda залишила кілька фізичних кнопок, а також мінімалістський перемикач.
Новий Skoda Elroq отримав інструмент для перевірки зносу шин, який також є скребком для льоду. У Skoda схожа деталь є вже кілька років. Але, наприклад, в Octavia вона знаходиться усередині лючка бензобака. На Elroq виробник перемістив елемент всередину задніх дверей. У лівій частині люка є спеціальний відсік, куди ви вставляєте інструмент два в одному, виготовлений з екологічно чистих матеріалів.
Довгий список предметів концепції Simply Clever включає все, від звичайної парасольки в стилі Rolls-Royce у водійських дверях до знака аварійної зупинки в задніх дверях. Крім того, під полицею для багажу є сітка для зберігання зарядного кабелю, а також складні гачки з боків вантажного відсіку.
Читайте також – MG Motor обіцяє випустити електромобіль із напівтвердотільною батареєю