Подія запланована на неділю — день, коли компанія має або відокремитися від свого власника в Китаї, або бути забороненою у США
- Посилання скопійованоlink copied
TikTok витратить $50 тисяч на святкову вечірку на честь інавгурації Дональда Трампа, щоб відзначити впливових осіб, які допомогли поширити його передвиборче послання, згідно з організатором заходу.
Про це пише видання Politico.
Подія запланована на неділю — день, коли компанія має або відокремитися від свого власника в Китаї, або бути забороненою у США. Очікується, що генеральний директор TikTok Шоу Цзи Чу відвідає захід.
Хоча TikTok є головним спонсором заходу, інші спонсори, серед яких Kalshi (який нещодавно призначив Дональда Трампа-молодшого стратегічним радником) і Американська коаліція збереження, пропонували пакети спонсорства вартістю від $10 до $50 тисяч.
Ця подія відбувається на тлі обіцянки обраного президента “врятувати” TikTok після того, як Конгрес у квітні проголосував за примусовий продаж компанії. Тим часом американські політики намагаються впоратися з потенційними наслідками. TikTok також оскаржує це рішення у Верховному суді США.
У підтвердження тісних зв’язків Трампа з TikTok, генеральний директор компанії Шоу Цзи Чу буде сидіти за почесним столом під час інавгурації.
З наближенням крайнього терміну, а також через відмову материнської компанії ByteDance продати TikTok, законодавці обох партій шукають термінові рішення, щоб уникнути заборони. Деякі демократи, включно з конгресменом Ро Ханною з Каліфорнії, особисто закликали Байдена відкласти заборону, але їхні спроби поки що не увінчалися успіхом.
Конгресмен Майк Волтц, кандидат Трампа на посаду радника з національної безпеки, заявив у середу в ефірі Fox News: “Ми знайдемо спосіб зберегти [TikTok], але захистити дані користувачів, і саме це питання буде розглядатися.”
Майбутня прессекретар Білого дому Керолайн Левітт висловила схожу думку в заяві для Politico, сказавши: “Президент Трамп неодноразово висловлював бажання врятувати TikTok, і немає кращого переговорника, ніж Дональд Трамп.”
TikTok є однією з багатьох технологічних компаній, які спонсорують або організовують заходи для нової адміністрації Трампа.