Компанія Mazda впритул підійшла до відродження роторного двигуна як основний у серійних моделях. Інженери розробили двосекційну роторну силову установку, яка відповідає суворим екологічним стандартам, включаючи американський LEV IV та європейський Euro 7. Як підкреслив Масахіро Моро в інтерв’ю Road&Track, Mazda вже досягла значного прогресу в галузі відповідності роторних моторів екологічним вимогам — саме невідповідність цим нормам стала причиною відмови від роторного двигуна у 2012 році.
Зараз Mazda використовує роторний двигун як генератор Mazda MX-30, але нова розробка орієнтована на більш динамічні моделі, можливо, натхненні концептом Iconic SP. Масахіро Моро зазначив, що такий автомобіль, швидше за все, не отримає механічну коробку передач — їй на зміну прийде швидша і сучасна трансмісія.
Проте запуск у серію залежить від економічної доцільності. Компанія чекає на підтвердження ринкового інтересу, щоб ухвалити остаточне рішення. Про терміни появи серійного автомобіля з роторним двигуном поки що не повідомляється.
Читайте також – Представлений кросовер Honda P7
Discussion about this post