У Дніпрі розпочався сезон спеки, а разом із ним — і період підвищених ризиків для автомобілів. Пилові бурі, перегрітий асфальт і зростання навантаження на всі системи авто — все це може обернутися серйозними поломками. Що важливо знати, щоб цього уникнути, розповість “Дніпро Оперативний”.
У спеку особливо вразливою стає система охолодження, пише Wheel-News. Якщо радіатор забитий або в системі не вистачає холодоагенту, кондиціонер працює «на межі». Це може призвести до перегріву та передчасного зносу компресора.
Окрім того, пил, що буквально висить у повітрі влітку, забиває повітряні фільтри, осідає на датчиках і знижує ефективність паливоповітряної суміші. Результат — двигун працює гірше, а паливо витрачається швидше. А ще пилові бурі — справжній виклик для лакофарбового покриття кузова, яке перетворюється на жертву природного «піскострую».
Високі температури шкодять і батареї: електроліт швидше випаровується, клеми окислюються, а слабкий акумулятор може втратити заряд навіть у стані спокою.
Коли автомобіль часто в русі, а температура на вулиці сягає понад +30, моторна олива втрачає свої властивості набагато швидше. Це підвищує ризик перегріву двигуна і серйозних поломок.
Поради для водіїв
У спекотні місяці не варто нехтувати перевірками. Слідкуйте за станом системи охолодження, рівнем рідин, зарядом акумулятора та чистотою фільтрів. Регулярно мийте кузов, особливо після пилових бур.
Зараз саме час звернути увагу на профілактику, аби не ремонтувати авто в розпал літа. І не забувайте: краще заздалегідь витратити трохи часу на перевірку, ніж потім — багато грошей на ремонт.
Нагадаємо, раніше ми нагадували, що водіям Дніпра варто терміново звернутися до сервісних центрів МВС. А ще ми розповідали, як дніпрянам викрити скручений пробіг перед купівлею авто.
Discussion about this post