Фото ЗМІСТу
0 Анастасія Чайковська24 червня 2025, 08:06
Більшість новообраних очільників закладів освіти планують працювати над залученням грантових коштів у розвиткові проєкти й підвищувати професійний рівень вчителів.
23 червня відбувся конкурс на посади керівників одразу шістьох навчальних закладів. Цього ж дня відбувся третій і заключний етап конкурсного випробування.
Результати кандидатів оцінювали за вирішенням ситуаційного завдання, письмового іспиту та оцінювання перспективних планів, які презентували претенденти на посади директорів.
В останньому конкурсі журі оцінювали вміння кандидатів спілкуватися українською мовою та здатність переконувати. Окремо враховували їхнє стратегічне бачення перспективи розвитку закладу, здатність визначати напрямки розвитку. Кого обрала конкурсна комісія і рекомендуватиме до укладення контрактів, читайте у матеріалі ЗМІСТу.
ЗОШ № 9 і майбутня директорка Вікторія Годня
Під час презентації Вікторія Годня розповіла, що бачить майбутнє школи як дитиноцентричного закладу. Для цього розробили маркетингову стратегію для залучення нових учнів з урахуванням потреб зумерів та очікувань їхніх батьків:
«У нас зараз конкуренція. Конкурентоспроможні сусіди, тому ми спрямовані на роботу за учня, щоб учень йшов до нас. І це природно. Рекламувати себе треба і ми в цьому напрямку працюємо. Для розроблення рекламної продукції треба залучати фінансування. Окрім того, ми впроваджуємо чат-бот, щоб люди могли отримати відповіді на запитання, що їх хвилюють».
Педагогиня каже, що планує скоригувати управлінські процеси у школі, щоб покращити результати у школі. Тренінги
НВК № 16 і майбутня директорка Вікторія Фіалкіна
Завдяки укриттю, усі вихованці цього закладу мають змогу навчатися в офлайні. Вікторія Фіалкіна каже, що заклад готується стати гімназією, тож стратегічні напрямки педагогиня презентувала уже як для гімназії. За її словами, освіта лишатиметься пріоритетом. Один з розвиткових пунктів полягає у реалізації другої іноземної мови для всіх учнів.
Також кандидатка пропонувала залучати зовнішні ресурси для розвитку майбутньої гімназії й наголосила на ремонті їдальні та футбольного поля закладу, перетворення на сучасний простір шкільної бібліотеки.
Завдяки цьому у закладі фахівчиня очікує побачити підвищення рівня мовної компетенції, розширення міжнародних звʼязків тощо
ЗОШ № 20 і сучасна/майбутня директорка Валентина Сорочан
Сучасна очільниця школи. Згідно з її перспективним планом, у школі розробляють стратегію розвитку до 2031 року. Стратегія має гарантувати поступовий розвиток школи як спроможного закладу, що рухатиметься незалежно. За її словами, школа ставить за мету співпрацю з ліцеями та участь у грантових проєктах, що є елементом карʼєрного орієнтування:
«Ми отримали позитивні результати і я можу сказати, що це гарна можливість націлювати і орієнтувати дітей на доросле життя.
Заклад має плани створити STEM-лабораторію і розпочав модернізацію їдальні. У перспективі хочуть виконати термомодернізацію усього закладу. Своїми завданнями Валентина Сорочан бачить розвиток останнього середовища, тож хоче продовжувати на посаді директорки:
«Основною моєю мотивацією участі в конкурсі є практичне втілення мого досвіду для створення успішного освітнього європейського простору. У тому числі інклюзивного у 20-й школі».
Ліцей № 29 і майбутній директор Андрій Вахненко
Майбутній очільник пропонує трансформаційні зміни у закладі. Для цього пропонує впровадити моніторингові звіти, педагогічний коучинг та аналіз уроків з наукової точки зору.
Андрій Вахненко запропонувати стати гарантом впровадження медико-біологічного профілю з англомовним компонентом у ліцеї. Також менеджер запровадив створити креативні зони у школі, щоб комплексно розвивати учнів:
«Впевнений, що ініціативи знайдуть відгук в учнів ліцею. Багато класів ведуть сторінки у TikTok і вчителі підтримують ці ініціативи, залишаючись на одній хвилі з дітьми. Вважаю за доцільне, створити партнерства із закладами позашкільної освіти і створити можливості для самореалізації кожної дитини».
Школа № 30 і майбутня директорка Ольга Гуйван
Майбутня директорка розповіла про ціннісні орієнтири, що передбачають формування провідників позитивних змін та патріотів України, якими бачать випускників шкіл. За її словами, успіх залежатиме від вчителів, тож у закладі прагне досягнути підвищення рівня професійності вчителів.
Педагогиня провела SWOT-аналіз ситуації в закладі. На його підставі визначила, що наразі заклад потребує укриття і нарощення кількості учнів:
«Третя загроза – це низька вмотивованість, яка в наслідок постійних тривог, стресів вимкнення електроенергії негативно впливає на дитину, знижує академічну успішність і впливає на сон, апетит і занепокоєння».
Ольга Гуйван каже, що планує реальні проєкти доля виправлення проблем. Один з них – це «Метод натхненного навчання», у межах якого планує оновити роботу локальних колективів тощо.
Також Ольга Гуйван пропонує проєкт «Безпечна школа», що передбачатиме створення укриття, забезпечення школи турнікетами, камерами відеоспостереження, охоронцями, електронне та звукове сповіщення про небезпеку тощо. Також обовʼязково у школі мають надавати першу психологічну допомогу учням за потреби. окрім цього, майбутня директорка пропонує реалізувати проєкт «Школа майбутнього для України» для розвитку учнівського самоврядування та позашкільних активностей.
Початкова школа № 42 і майбутня директорка Наталія Хрипко
У своєму перспективному плані Наталія Хрипко розповіла про плани зробити заклад лідером. Педагогиня вважає, що у закладі реалізують педагогіку партнерства з батьками, де школа взаємодіє з родиною.
Батьків планують залучати в освітній процес дитини. Пріоритетними напрямками у своїй роботі педагогиня бачить розвиток педагогічної діяльності у закладі. Для цього Наталія Хрипко пропонує реалізувати інноваційні методики освітніх проєктів,
«На мою думку, дошкільній освіті бракує цифровізації та впровадження освітніх технологій, зокрема впровадження мультимедійного освітнього середовища. Це мультимедійні дошки, панелі, проєктори, планшети, а це є інтеграція технологій у роботі з дошкільнятами для відтворення музики, пізнавальних відео та віртуальних екскурсій тощо».
Наталія Хрипко також пропонує розвивати освітнє середовище й створювати здоровʼя збережувальні простори, куточки творчості дитячі майданчики на території школи. Окрім цього, майбутня директорка бачить перспективи у цифровій трансформації закладу. Також планують залучати грантові кошти для розвитку закладу.
Discussion about this post