Фото Євгена Асауленка
0 Яна Губська03 липня 2025, 14:07
За результатами моніторингу також відомо, що весь персонал пройшов навчання, аби надати допомогу людям з інвалідністю.
Про це відомо зі звіту про результати проведення оцінки ступеня безбар’єрності міських тролейбусів. Документ опублікували 30 червня на сайті Полтавської міської ради.
За місяць із 15 травня по 15 червня обстежили всі 43 тролейбуси. З них 4 виявилися частково безбар’єрними, а решта 39 – повністю.
За даними звіту відомо, що персонал тролейбусів, а саме 108 водіїв та 117 кондукторів пройшли навчання, аби організовувати фізичний супровід людям з інвалідністю.
Раніше ЗМІСТ писав, що до Полтави прибули 30 перших стаціонарних валідаторів. Два з них залишаться на тестових випробуваннях, а решта 28 плануються на встановлення. Після того, як виконком погодить зміни до концепції, оператор е-квитка зможе почати монтажні роботи.
Нові валідатори для транспорту Полтави і контроль за оплатою з боку контролерів Фото надав Вячеслав Поспєлов
ЗМІСТ писав про зміни до концепції впровадження АСООП детальніше. Зміни концепції стосуватимуться оновлення розділів про методи оплати за проїзд та технічної бази.
Якщо сучасна редакція передбачає можливість пасажира обирати кількість поїздок для валідації, то після змін і встановлення валідаторів можна буде платити за необхідну кількість пасажирів. Також зміняться вимоги до технічних характеристик щодо живлення, яке раніше мало бути автономним, а в майбутньому залежатиме від бортової мережі.
Як у Полтаві готують кермувальників тролейбусів
10 червня ЗМІСТ торік побував у депо «Полтаваелектроавтотрансу», аби дізнатися про навчальні будні учнів, які за кілька місяців стануть водіями тролейбусів.
У першу групу набрали 10 людей, охочих стати водіями, розповів керівник «Полтаваелектроавтотрансу» Євгеній Зайцев. Серед них – семеро жінок та троє чоловіків. Це полтавці та ВПО, частина з яких стояла на обліку в службі зайнятості. Аби долучитися до курсу водіїв тролейбусів, кандидати мали опанувати одну з водійських категорій (В або С), аби під час навчання здобути кваліфікацію водія категорії Т.
Курси водіїв. Тролейбуси
Після зарахування на курс перші кілька тижнів триває вивчення теорії, зокрема базових правил дорожнього руху. Пізніше слухачі відпрацьовують практичні навички. Є графік, за яким троє учнів їздять на тролейбусах, а інші семеро вивчають його будову в класі.
Передають досвід колегам троє водіїв «Полтаваелектроавтотрансу» першого класу, які стали інструкторами після проходження сертифікації в МВС України. Натомість предмет «Правила дорожнього руху» та «Охорона праці» викладає начальник відповідної служби, а «Будову тролейбуса» – головний інженер підприємства. Також учні опановують курс із надання домедичної допомоги.
Курси водіїв
Поки частина учнів опановують теорію, інші практикуються на подвір’ї депо. Троє майбутніх водіїв «намотують кола» по території разом з інструкторами та вчаться керувати тролейбусом.
Детальніше читайте у матеріалі ЗМІСТу за посиланням.
Discussion about this post