Всі ці роки точні суми та розмір комісії, що стягується Apple, залишалися комерційною таємницею
- Посилання скопійованоlink copied
Google ось уже понад 20 років віддає Apple значну частину виторгу від реклами, переглянутої користувачами через інтернет-браузер Safari. В обмін на це Apple гарантував Google, що його пошуковий сервіс завжди буде пошуковою системою за замовчуванням у Safari.
Всі ці роки точні суми та розмір комісії, що стягується Apple, залишалися комерційною таємницею.
Однак у ході розгляду антимонопольного позову Мін’юсту США до Google останній із виступаючих свідків з боку компанії ненароком розкрив цю інформацію, повідомляє Bloomberg.
У Вашингтоні відбувається розгляд антимонопольного позову, поданого Міністерством юстиції США до Google у жовтні 2020 року. До позову, поданого до суду округу Колумбія, приєдналися прокурори ще 11 штатів США. У ньому міститься вимога «перешкодити Google у незаконному утриманні монополії на ринках інтернет-пошуку, пошукової реклами та загального текстового пошуку в США за допомогою антиконкурентної та обмежувальної політики».
Влада впевнена, що Google досягла свого домінуючого становища на ринку інтернет-пошуковиків саме через такі угоди, як з Apple, сплачуючи їм за те, щоб Google залишався пошуковою системою за замовчуванням. Деякі з цих угод рекомендують дистриб’юторам пропонувати інші продукти Google.
Професор Університету Чикаго Кен Мерфі заявив під час розгляду справи, що Google з 2002 року віддає Apple 36% своєї рекламної виручки у Safari. На цих словах головний адвокат Google Джон Шмідтлейн «помітно зіщулився», зазначає видання, оскільки цифра мала залишитися конфіденційною.
Google і Apple раніше намагалися переконати суд у тому, що фінансові деталі партнерства — комерційна таємниця, розкриття якої «необґрунтовано підірве конкурентні позиції Google як щодо прямих конкурентів, так і інших контрагентів».
Обидві компанії відмовилися коментувати слова Мерфі.