Японія провела випробування рейкотрона. За інформацією Агентства технологій закупівель і логістики, це був перший в історії тест електромагнітний прискорювач на борту корабля.
Випробування є важливим кроком у розвитку цього типу зброї. Країна сонця, що сходить, планує використовувати нову рейкову гармату не лише в морі, а й на суші. Тести проходили за участю Морських сил самооборони та Міністерства оборони Японії.
#ATLA has accomplished ship-board firing test of railgun first time in the world with the cooperation of the JMSDF. To protect vessels against air-threats and surface-threats by high-speed bullets, ATLA strongly promotes early deployment of railgun technology. pic.twitter.com/MG5NqqENcG
— Acquisition Technology & Logistics Agency (@atla_kouhou_en) October 17, 2023
Деталі випробування не розкриваються. На опублікованих кадрах видно, як гармата здійснює кілька пострілів. Відомо, що рейкотрон може розганяти 40-мм боєприпас вагою 320 г до 6,5 чисел Маха (2,23 км/год).
Морські сили самооборони Японії планують встановити електромагнітні прискорювачі на есмінці класу Atago. Ці кораблі відрізняються просунутими можливостями генерації енергії, яка потрібна для роботи зброї. Можливо, у майбутньому рельсотрон стане частиною системи протиракетної оборони.
У випробуваннях брала участь рейкова гармата, яку представили в травні поточного року. Для цього роком раніше Дослідницький центр наземних систем виділив компанії Japan Steel Works $47,9 млн на створення прототипу.
А сама історія створення японської гармати сягає корінням 1990 року. Саме тоді Дослідницький центр почав роботу над 16-мм рейкотроном. Через 26 років фахівці перейшли до створення модифікації для знищення повітряних і надводних цілей.