Команда інженерів під керівництвом Великобританії зробила крок вперед у змаганні за використання стратосфери для спостереження Землі та зв’язку, завершивши нову серію випробувальних польотів висотної псевдосупутникової системи (UAS) BAE Systems.
PHASA-35®, у швидкій послідовності. Під час першого польоту на Spaceport America® у Нью-Мексико, США, за останні тижні, літальний апарат на сонячних батареях літав протягом 24 годин, піднімаючись на висоту понад 66 000 футів і проходячи в стратосфері, перш ніж успішно приземлитися в справному стані, тобто він був готовий, щоб полетіти знову через два дні. Це важлива віха в розвитку PHASA-35, названого на честь його 35-метрового розмаху крил, що демонструє його здатність запускати, літати, приземлятися, потенційно змінювати конфігурацію, а потім повторно запускати так швидко.
PHASA-35, розроблений дочірньою компанією BAE Systems Prismatic Ltd для роботи поза погодою та звичайним повітряним рухом, має потенціал для забезпечення стійкої та стабільної платформи для використання, включаючи надтривалий інтелект, спостереження та розвідку.
Останні випробування також показали, що літак несе датчик активної розвідки, спостереження та розвідки, відомий як радіо з програмним забезпеченням, розроблений підрозділом Digital Intelligence BAE Systems. Він важив більш ніж удвічі більше, ніж попередній корисний вантаж, з яким він літав у стратосферу.На заводі Prismatic в Алтоні, Гемпшир, Великобританія, команда PHASA-35 створила наступну ітерацію PHASA-35. Нова модель має більш ніж вдвічі більшу ємність бортової генерації та зберігання сонячної енергії, ніж поточна версія. Очікується, що ці модифікації дозволять йому демонструвати стратосферні місії все більшої тривалості та складності з наступного року.
Безпілотник розроблений для роботи як у звичайну погоду, так і за умов негоди. PHASA-35 призначений для ведення розвідки, спостереження та розвідки.
Читайте також – Новий Lexus GX550 перетворили на броньовик