06.06.2024 17:18
Генеральний суд ЄС постановив, що McDonald’s втратила свою торгову марку “Big Mac” для продуктів з птиці на користь ірландського конкурента Supermac’s, оскільки не змогла довести її належне використання. Це рішення може значно вплинути на стратегію McDonald’s у Європі та відкрити нові можливості для розширення Supermac’s. Про це повідомляє Oboz.ua, пише agronews.ua.
У 2017 році Supermac’s звернулася до Управління інтелектуальної власності ЄС (EUIPO) з вимогою скасувати реєстрацію торгової марки “Big Mac” для McDonald’s, стверджуючи, що компанія не використовувала її належним чином протягом останніх п’яти років. У 2019 році EUIPO задовольнило цей запит, що стало першим серйозним ударом по позиціях McDonald’s.
У середу Генеральний суд ЄС підтвердив рішення EUIPO, постановивши, що McDonald’s дійсно не змогла довести належне використання торгової марки “Big Mac” для продуктів з птиці. Це рішення ще можна оскаржити, але наразі воно є обов’язковим для виконання.
Втрата торгової марки “Big Mac” для продуктів з птиці може мати значний вплив на стратегію розвитку McDonald’s у Європі. Компанія ризикує втратити частину ринку, особливо в країнах, де конкуренція з боку місцевих мереж швидкого харчування є особливо жорсткою.
Важливо відзначити, що McDonald’s залишається власником торгової марки “Big Mac” для інших категорій продуктів, але втрата прав на використання цієї марки для продуктів з птиці може змусити компанію переглянути свою продуктову лінійку.