Браслети, виготовлені зі сталі Метінвесту, допомогли у створенні Армії дронів
24 листопада українська складова міжнародної нагороди в галузі рекламно-маркетингових комунікацій Effie Awards назвала агенції та найкращі проєкти у 2023 році. Головний приз цьогорічної премії здобув проєкт «Азовсталь. Символ незламності», який створила агенція Gres Todorchuk для фандрейзингової платформи UNITED24 та Групи Метінвест, пишуть на Metinvest Media.
Читайте також: Маріуполь: місту металургів та моряків 245 років
Ідея проєкту виникла в партнерів восени 2022 року. На той момент увесь світ знав про оборону Маріуполя та «Азовсталі» – комбінату, що став фортецею для захисників міста. Для кожного українця назва комбінату стала символом мужності й незламності оборонців України. З останньої довоєнної партії сталі комбінату «Азовсталь», яку надала Група Метінвест, виготовили унікальні браслети. Так з’явився проєкт «Азовсталь. Символ незламності». 100 000 браслетів було розпродано в 44 країни світу, вони з’явилися у світових громадських діячів, політиків та зірок. На допомогу Україні зібрали понад 300 млн грн. Увесь прибуток від продажу браслетів з останньої партії сталі спрямовано на створення Армії дронів для ЗСУ.
Участь Метінвесту в проєкті «Азовсталь. Символ незламності» була частиною міліарної ініціативи Сталевий Фронт Ріната Ахметова. Від початку війни Група Метінвест перерахувала на допомогу силам оборони України понад 2 млрд грн, які пішли на закупівлю та виробництво десятків тисяч одиниць обладнання для ЗСУ – від бронежилетів і мобільних бункерів до тепловізорів, автівок і макетів техніки.
«Це визнання – не про проєкт чи партнерів. Це ще одне підтвердження, що «Азовсталь» – один із нових символів для кожного українця і навіть для іноземців. Символів, які через багато років стануть уособленням нашої перемоги над агресором у цій війні. Тому я зовсім не здивувався, що в Україні та за її межами знайшлося так багато охочих отримати свою дещицю сталі з легендарного комбінату, і що тепер журі Effie Awards відзначило проєкт головною нагородою. Хотів би подякувати нашим партнерам з UNITED24, Gres Todorchuk та іншим за реалізацію проєкту. Зі свого боку, ми продовжимо активно підтримувати сили оборони України. Стояти пліч-о-пліч із нашими захисниками стільки, скільки буде потрібно», – зауважив генеральний директор Групи Метінвест Юрій Риженков.
Читайте також: Зроблено на «Азовсталі»: в Києві поновили будівництво унікального моста-хвилі
Проєкт «Азовсталь. Символ незламності» став можливим завдяки співпраці Групи Метінвест, UNITED24 та Gres Todorchuk. Дизайн браслетів розробив ювелірний дім SOVA, Нова пошта забезпечила доставлення, а Rozetka – продаж браслетів.
Також ми писали, що проєкт “Серце Азовсталі” запустив нову програму “Вдома”. Її мета — створити побутові гідні умови для оборонців Маріуполя на шляху повноцінного повернення до цивільного життя і віднайдення нових сенсів, нової великої цілі.