Протягом години Олена Жук надавала мешканцям громад Запорізької області вичерпні відповіді та допомагала у розвʼязанні проблем, з якими звернулися громадяни.
Більшість питань стосувалися можливостей отримання гуманітарної та матеріальної допомоги. Також запоріжці цікавилися питаннями соціального захисту та забезпечення електроенергією та опаленням осель.
– Зараз дійсно дуже складна ситуація, особливо у людей, які були вимушені покинути власні домівки через російське вторгнення. Ми звертаємось до благодійних фондів, шукаємо усі можливі варіанти допомогти людям вирішити гуманітарні та соціальні проблеми, – зазначила Олена Жук.
Наразі звернутися до обласного контактного центру можна за телефоном «гарячої лінії» 0 800 503 508, а завдяки технічній підтримці від Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» контакт-центр впровадив ще й чат-бот у Телеграмі та Вайбері.
Перейти до чат-ботів можна за посиланнями:
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram
Графік гарячих ліній можна знайти на сайті Запорізького обласного контактного центру.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради