Ілюстративне фото: Полтавська ОВА
0 Яна Губська13 січня 2025, 12:01
Також скаржилися на несправні ліфти та нарахованій заборгованості по комунальним послугам.
Про кількість звернень та основні напрямки скарг мешканців за 2024 рік відомо із підсумків ОВА 13 січня.
Найбільш масовою стала тематика соціального захисту населення – майже 4,9 тис., тобто практично кожне третє звернення.
Від жителів громад та ВПО, які потребували гуманітарної підтримки надійшло близько 1,5 тис. повідомлень. Для грошової допомоги оформили 350 заяв.
Упродовж року на гарячі лінії надійшло понад 9,5 тис. дзвінків. Майже кожен п’ятий – від внутрішньо переміщених осіб. Близько 300 заявок отримали на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих.
Фахівці центру також опрацьовували звернення, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Загальна кількість реєстраційних карток заявників протягом січня-грудня перевищила 13,7 тис.
Сфера житлово-комунального господарства області протягом усього року була актуальною. Сплески звернень фіксували після ударів ворога по енергетичній інфраструктурі, ліквідації наслідків негоди, початку та завершення опалювального періоду тощо. Загалом, 28%, тобто понад 3,8 тис. звернень стосувалося роботи комунальників.
За словами влади, питання до ЖКГ формували переважно у формі нарікань через відсутність електропостачання. Під час застосування графіку погодинних відключень до контактного центру ОВА надійшло близько 2 тисяч звернень.
Протягом першої половини року полтавців хвилювало відновлення роботи ліфтів у місті. Через це зафіксували понад 600 скарг.
До влади також зверталися з проханням урегулювати спірні ситуації із працівниками, які надають послуги газо- та електропостачання. Конфліктні ситуації виникали через покази лічильників та нараховану заборгованість. Загалом надійшло близько 600 повідомлень.
Окрім цього, жителі Полтавщини зверталися щодо розв’язання питань благоустрою населених пунктів, ремонту доріг, декомунізації, сфери охорони здоров’я, земельних відносин та освіти.
Лідером за кількістю звернень є Полтавський район – близько 5 тис. Найменш активні мешканці Лубенщини – близько 1 тис. Серед громад першість отримала Полтавська – понад 3 тис. Жителі Кременчуцької ТГ оформили понад 2 тис. звернень.
За словами ОВА, близько 95% отриманих за рік заяв та скарг уже опрацювали спільно з органами влади та місцевими громадами.