Коли ви отримуєте банківську картку, вас завжди попереджають, що працівники банку ніколи не вирішують проблеми з клієнтом по телефону. Для цього потрібна особиста присутність. Але, як бачимо, страх втратити заощадження часто пересилює здоровий глузд і громадяни стають жертвами псевдобанкірів. Днями 72-річний житель Полонного потрапив саме на таку шахрайську вудку.
Так, до потерпілого зателефонував нібито працівник банку та повідомив, що рахунок чоловіка під загрозою несанкціонованого зняття коштів. Аби запобігти цьому, співрозмовник запропонував заблокувати картку. Для цього йому необхідно було повідомити номер, код, цифри на звороті банківської картки та смс-код від банку. Потерпілий, забувши про обачність, продиктував шахраю персональну інформацію. Одразу після цього з його кредитки зникло 74958 гривень.
За даним фактом слідчі Шепетівського районного управління поліції розпочали кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України та встановлюють всі обставини.
Правоохоронці закликаєють громадян за жодних обставин не повідомляти персональні дані своїх банківських карток. Якщо вам телефонують невідомі та представляються працівниками банків — одразу кладіть слухавку. Усі фінансові питання ліпше вирішувати особисто у відділенні банку. Так ви заощадите час та збережете власні кошти.
Шепетівське районне управління поліції