Світлина ЗМІСТу
0 Анастасія Чайковська09 січня 2025, 16:01
А сам перевізник відхилив замовлень від громади на понад 20 млн грн.
Департамент освіти Полтавської міської ради пропонував підписати договір на перевезення учнів та вчителів до шкіл у селах громади. Після укладання договору ТОВ «Люкс-Полтава 2009» могли отримувати по 131 тис. грн за робочий день.
20 грудня Департамент освіти Полтави оголосив тендер на «послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». За цією назвою мали на увазі послуги з перевезення вчителів та школярів до шкіл Абазівки, Гожулів, Ковалівки, Пальчиківки, Семянівки, Супрунівки, Тахтаулового та Чорноглазівки. Планували, що перевізник надаватиме ці послуги протягом 175 робочих днів.
Торги, що призначили на 28 грудня, не відбулися. На тендер прийшла одна компанія – ТОВ «Люкс-Полтава 2009». Початкова пропозиція керівництва освіти у 19,6 млн грн залишилася незмінною.
6 січня директор фірми Олексій Онуфрієнко надіслав Олегові Кривню відмову від підписання угоди. В управлінні освіти кажуть, що про причини відмови наразі нічого не знають, але невдовзі оголосять новий тендер, щоб знайти перевізника.
Подібний договір компанія-перевізник отримала від ЗОШ №24 на 1 млн 209 тис. грн, а початкову ціну у 1 млн 451 тис. грн визнали механічною помилкою системи Prozorro. Дітей з Бричківки та Петрівки мали доставляти до школи та додому. 8 січня перевізник розірвав договір зі школою. При причини такого рішення невідомо.
Додатково компанія «Люкс-Полтава 2009» могла отримати договір на перевезення учнів до ЗОШ №22. Їх виконуватимуть від сіл Макухівка – Лісок та у зворотному напрямку. Сума договору на рік – 1 млн 837 тис. 500 грн. Проте, 8 січня школа №22 відхилила угоду через висновок Антимонопольного комітету про репутацію перевізника.
Полтавська школа відмовилася платити за послуги фірмі з «чорного списку» АМКУ
Полтавська школа відмовилася платити за послуги фірмі з «чорного списку» АМКУЗагалом ТОВ «Люкс-Полтава 2009» могли отримати майже 23 млн грн за 175 рейсових робочих днів з перевезень учнів. Виходить, кожен робочий день перевізника по цьому напрямку, коштував би бюджету Полтави приблизно 131 тис. грн. Найдорожчий день перевезень стосувався Чорноглазівської гімназії – 17 тис. 370 грн.
Директором ТОВ «Люкс-Полтава 2009» є Олексій Онуфрієнко. Основними власниками компанії є Іванна Комісар (87,7%) та Юрій Лупаєнко (16,3%), який товаришує з ексмером Полтави Олександром Мамаєм та є другом власника компанії «Фарго Сістем» Сергієм Веренкіотовим.
Раніше його помітили на подвірʼї педагогічного університету в компанії Євгена Диканя, Валерія Пархоменка та Максима Голдиша (на той час власника «Фарго Сістем»). Зустріч зафіксували у червні 2023 року, у той час, коли у міськраді розвʼязували питання доцільності підняття тарифу за проїзд у місті до 15 грн.
Компанія «Люкс-Полтава 2009» з 15 жовтня 2024 року знаходиться у так званому «чорному списку» АМКУ узгоджені дії під час торгів – перевізник координувався з конкурентом – ТОВ «ТК Експрес-Лайн».
Як встановили антимонопольники, перевізники намагалися спотворити результати торгів, які проводив міський Департамент освіти у 2021 та 2022 роках. Фальсифікацію довели через використання компаніями однієї IP-адреси при поданні документації, одночасному перебуванню в трудових відносинах працівників цих фірм, фінансово-господарських відносин між цими компаніями.
Один із власників ТОВ «Люкс-Полтава 2009» Юрій Лупаєнко працює на ринку пасажирських перевезень Полтави більше десяти років й донедавна компанія була найбільшим перевізником. Це тривало, поки у 2022 році на ринок не зайшов Іван Іванов – власник ПП «Вежа-1».