Сьогодні на вторинному ринку України спостерігається значне зниження цін на імпортовані електромобілі. Це може здатися вигідною пропозицією, адже вони не потребують постійних заїздів на АЗС. Однак є причини, через які ви зможете пошкодувати про таку покупку. «Дніпро Оперативний» розповість, чому вживаний електрокар – не найкращий вибір.
Швидкий розвиток технологій
Електромобільна індустрія розвивається стрімко. Вже зараз ранні моделі, такі як Nissan Leaf, не відповідають багатьом базовим потребам. Наприклад, їм бракує систем охолодження, які подовжують термін служби батареї.
Тому, купивши дешевий електромобіль віком близько 10 років, ви ризикуєте отримати транспортний засіб, який не буде практичним для щоденного використання, особливо в порівнянні з бензиновим аналогом того ж віку.
Недосконала інфраструктура зарядних станцій
Доступність зарядних станцій може суттєво відрізнятися залежно від вашого місця проживання. Їх нестача, а також нестабільна робота багатьох зарядних пристроїв роблять експлуатацію електромобіля не завжди легкою.
Це стає ще більш актуально для вживаних електромобілів, адже їхні акумулятори з часом втрачають свою ємність.
Зниження ємності акумулятора
Втрата ємності акумулятора є природним процесом для електромобілів. Протягом перших 5 років експлуатації вони можуть втрачати до 10% свого ресурсу. Більшість виробників надають гарантію на 8 років або 160 000 км пробігу, але що робити, якщо мова йде про вживаний електромобіль?
Якщо акумулятор такого авто забезпечує лише невеликий запас ходу, то брак зарядних станцій стає ще більшою проблемою. А заміна акумулятора може обійтися вам у понад 10 тисяч доларів.
Перед тим, як купити вживаний електромобіль, ретельно зважте всі ризики. Зверніть увагу на модель, рік випуску, стан акумулятора, а також на доступність зарядних станцій у вашому регіоні. Пам’ятайте, що економія на первинній покупці може обернутися значними витратами в майбутньому.
Нагадаємо, раніше ми давали поради водіям, як правильно зберігати шини, та де не слід паркуватися взимку.