У “СТТ” кажуть, що надавали звіти перевізнику “Епітранс”, який вимкнув валідатори. Фото ілюстративне
Про це повідомила на фейсбук-сторінці “СТТ info”.
Як йдеться у дописі, “СТТ” надсилав звіти на офіційну пошту перевізника щодня, окрім вихідних. Також ТОВ “Епітранс” мав доступ до особистого кабінету, де міг самостійно формувати звіт та контролювати показники.
Скрін звіту “СТТ” черкаському перевізнику
“Перевізник заявив, що хоче отримувати всі кошти, які сплатив пасажир.
У нас підписаний відповідний договір 7 січня 2025 року, де чітко прописано, що кошти “СТТ” надсилає перевізнику у термін визначений цим договором і за мінусом прописаної комісійної винагороди за наданні послуги. Нагадаємо ТОВ “Епітранс”, що саме компанія “СТТ” є інвестором впровадження і оператором е-квитка у Черкасах”, – йдеться у повідомленні.
У “СТТ” зазначили, що отримували листи із “претензіями” один раз за період співпраці у квітні.
Що відомо про вимкнення валідаторів
Як раніше писав “18000”, у Черкасах приватний перевізник “Епітранс” вимкнув валідатори оператора е-квитка, які встановила компанія “CTT”. У міській раді кажуть, що нині розслідують цей інцидент.
Перевізник “Епітранс” заявив, що від’єднав автобуси маршруту №4 від системи валідаторів, бо не отримував звітів від оператора.
Нагадаємо, що 13 лютого підприємства “Еліт-Транс” та “Медіт-Сервіс” отримали повідомлення про розірвання договору на перевезення від Черкаської міськради.
Рішення про дострокове розірвання договорів з перевізниками 11 лютого ухвалив виконавчий комітет через порушення умов договору.
Під час засідання виконкому Черкаської міської ради 17 лютого визначили, хто обслуговуватиме декілька автобусних маршрутів міста. Переможцем конкурсу визнали ТОВ “Епітранс“.
Втім на сайті Черкаської міської ради згодом з’явилася петиція, де просили усунути “Епітранс” та повернути на маршрути старих перевізників.
Автор електронної петиції Павло Милокост скаржився на хамовиту поведінку, не видачу квитків, невідомий графік руху та автобуси, які не пристосовані для громадських перевезень містом.
“Я розумію, у нашому місті потрібно підіймати клас перевезень з “Богданів”, але треба міняти на нормального перевізника. Просити закупляти автобуси, а не приводити у наше місто ТОВ “Епітранс”, на який одні скарги”, – зазначив Павло Милокост.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.
Discussion about this post