Незалежно від приводу дівич-вечора, важливо заздалегідь продумати всі організаційні моменти заходу й ретельно до нього підготуватися. У статті розповімо про основні етапи підготовки до вечірки, за допомогою яких можна суттєво спростити складний процес та організувати незабутнє свято.
Головне — тема
Планування будь-якої вечірки слід розпочинати з визначення теми, що має враховувати інтереси всіх дівчат. Найпопулярніші варіанти тем для дівич-вечора:
- гламурний Голівуд;
- тропічне свято;
- у стилі ретро;
- затишна піжамна вечірка.
Коли питання буде вирішено, можна братися до закупівлі декору для приміщення, закусок і напоїв. Усі вони мають максимально відповідати тематиці заходу.
Якості прикраси можна використовувати справжні та штучні квіти, паперові гірлянди, стрічки, плакати, свічки, повітряні кулі, декоративні подушки, серветки, прикраси для коктейлів.
Універсальні варіанти закусок — піца, суші, картопля фрі, овочеві та фруктові салати, морозиво, канапе, бутерброди, сирні та м’ясні нарізки.
З напоїв необхідно включити в меню алкогольні та безалкогольні варіанти. Щодо першої категорії, то найбільш популярний напій дівич-вечорниць – це солодке і якісне ігристе вино, наприклад, Асті шампанське буде чудовим вибором. Також можна додати до переліку вермути та лікери. На основі більш міцних алкогольних напоїв (рому, горілки) можна буде приготувати різноманітні коктейлі відповідно до тематики — наприклад, для гламурного вечора підійдуть Cosmopolitan, «Маргарита», «Лонг-Айленд», а для тропічної вечірки «Піна Колада», «Мохіто», «Негроні».
Серед безалкогольних напоїв можна запропонувати учасницям кока-колу, фанту, сік, мінеральну воду.
План проведення заходу — також важливо
Щоб гості не нудьгували, слід продумати план вечірки, включивши до нього різноманітні розважальні заходи:
- танці;
- настільні ігри;
- конкурси та вікторини;
- майстеркласи;
- сеанси караоке;
- перегляд фільму;
- ворожіння на Таро.
Бажано скласти план із таймінгом, вказавши приблизний час для кожного з етапів вечора, чергуючи активні заходи з більш спокійним проведенням часу.
Щоб у всіх учасниць збереглися матеріальні спогади про вечірку, можна організувати гарну фотозону з тематичним реквізитом, спеціальним освітленням та штативом для смартфонів.
Важливі нюанси
Коли тема та план вечірки будуть продумані, можна визначатися з датою та місцем проведення заходу, а потім надіслати запрошення всім гостям. У паперовому чи електронному запрошенні має бути інформація про час та місце вечірки, тематику, особливості дрес-коду. Якщо передбачається, що частину напоїв і закусок приносять гості, це також слід зазначити в запрошенні.
На етапі підготовки по можливості варто делегувати вирішення деяких питань друзям — це спростить і прискорить процес. Для оптимізації можна скласти контрольний перелік чи графік, що дозволить вчасно відстежувати готовність різних організаційних моментів.